Önkénteskarrier a Kék Vonalnál

A Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítványnál a hívások fogadását és az online konzultációkat önkéntes, szakmailag felkészített segítők végzik. Az önkéntesek az elméleti és gyakorlati felkészítés után, átlagosan heti 5 órában vesznek részt a segítő szolgáltatásokban.

A Lelkisegély-vonal mellett végzett telefonos segítői feladatokon túl ügyelőink az online konzultáció módszertanát is elsajátíthatják, és iskolai prevenciós programunk trénereként is kipróbálhatják magukat. A Lekisegély-vonal mellett végzett 200 órás ügyeleti munkát követően tanúsítványt állítunk ki önkénteseink számára a segítő kommunikációban szerzett tapasztalataikról.

A tapasztalt, hívásokat kitűnően kezelő ügyelőinknek gyakran kínálunk fel az éjszakás vagy ügyeletvezetői szakmai munkacsoportokon belüli részmunkaidős álláslehetőséget. Ezekben a szerepekben lehetőségük nyílik csoportvezetőként és az Alapítvány projektfeladataiban is kipróbálni magukat. 

 

Kék_Vonal_Önkéntes_karrier_1.png

iszkiri